Key-Factor vind je ook op: FacebookTwitter LinkedIn

Corporate

Perfecte afhandeling van al uw inkomende klantcontact is voor uw corporate organisatie ontzettend belangrijk. Maar het volume varieert, personeel- en werkplekkosten zijn hoog en dan nóg is er geen garantie voor kwaliteit...tijd om uw inbound klantcontact uit te besteden aan een professionele outsourcingspartner: Key-Factor!

 

U wint aan rendement wanneer uw (potentiële) klanten snel, vriendelijk én met verstand van zaken te woord worden gestaan. Heldere interactie met uw doelgroep is ook via het web te organiseren, denk aan chat of een contact-mij-button. Wij hosten deze klantportals vakkundig, u bent flexibeler en uw klanten zijn méér tevreden!

 

Oók voor E-tailing  is hosting van een klantenservice een uitkomst. Een real-life contactpersoon is een echte meerwaarde voor iedere webwinkel. Immers: een deskundige medewerker die de klant te woord staat wekt vertrouwen. En méér vertrouwen brengt u méér business!

 

Van plan tot realisatie:  samen inventariseren we de verwachtingen van het aantal inkomende telefoontjes of digitale berichten. We brengen de workflow van de contactafhandeling voor u in kaart. Vervolgens ziet u de gewenste service geconcretiseerd in een aantrekkelijk voorstel dat u vrijblijvend van ons ontvangt. 

 

Variabele beschikbaarheid en betalen per minuut  is voor u als klant een groot voordeel. U zit niet vast aan te dure abonnementen en betaalt, naast de door u gewenste beschikbaarheid, voor de realtime bestede tijd. Eerlijk en transparant! Als u de kosten vergelijkt met het in dienst nemen van eigen personeel, dan bent u minstens 45% goedkoper uit! 

Klik hier voor meer informatie of een offerte op maat. Wij nemen dezelfde dag nog contact met u op! Onze collega's van de supportafdeling zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.30 uur via:

T: 088 - 222 3700
M: support@key-factor.nl