Key-Factor vind je ook op: FacebookTwitter LinkedIn

Over Key-Factor

"iedere ondernemer een eigen secretaresse-op-afstand!"

De drijvende kracht achter Key-Factor is Josette Poels-Liberg, enthousiaste ondernemer en afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool. Ze is tevens ervaren directiesecretaresse. Zij constateerde een groeiende behoefte aan praktische maar vooral ook betrókken office support voor MKB-ers, makelaars en managers. Maar dan wel betaalbaar! Daarom biedt Key-Factor slimme officesupport op afstand. Vakkundige en betrouwbare ondersteuning voor ondernemers, 45 uur per week beschikbaar en inzetbaar wanneer u het nodig heeft. U betaalt voor onze handling alleen wanneer wij ook daadwerkelijk voor u aan het werk zijn. Met ons team van 9 ervaren collega's zijn ondernemers verzekerd van ware ambassadeurs die bereikbaarheid in een nieuwe dimensie plaatsen!  

Met Key-Factor introduceert zij een werkwijze die Het Nieuwe Werken combineert met de zo belangrijke persoonlijke touch. Op budgetvriendelijke wijze passende ondersteuning bieden om ondernemers meer tijd te bieden voor hun eigen werk, daar draait het om! Josette: “ons vak is ongelófelijk boeiend en leuk. Onze toegevoegde waarde is het laten excelleren van anderen. Hoe mooi is dat?”

Josette is vakspecialist op het gebied van werkprocessen rondom klantcontact. Met haar uitgebreide kennis en passie voor het vak levert ze regematig bijdragen aan innovatieve veranderprocessen bij bedrijven en instellingen. Ze is sparringspartner op het gebied van het Nieuwe Werken voor secretariaten. U kunt haar volgen op Twitter, Facebook en LinkedIn.

Key-Factor | innovatieve office support werkt voor u vanuit ons kantoor midden in de Betuwe, aan de A2 en A15, centraal in het land. Vanuit dit kantoor werken we nóg effectiever en efficiënter dan in het vorige, voor meer dan 60 grote en kleine ondernemers. 

 

d.d. 08-09-2017 Deze vacature is inmiddels voorzien. We hebben er weer een geweldige nieuwe collega bij :-)
d.d. 24-08-2017 | Wij hebben weer een leuke vacature voor een nieuw support talent!

Ben jij het ontbrekende puzzelstukje in onze organisatie?

Key-Factor is een jonge en bruisende onderneming die op innovatieve wijze office support-op-afstand biedt. Wij zijn de toegewijde secretaresse en assistent van meer dan 70 klanten. Grote én kleine bedrijven ondersteunen wij kundig met onze professionele telefoonservice met volwaardige kantoorondersteuning, secretariaatsservice én commerciële backoffice-support. Dit doen wij vanuit ons kantoor in Opijnen (nabij Waardenburg/Zaltbommel op 5 min van A2/A15).

Wij zijn best trots op onze klantenportfolio waaronder veel makelaars en paramedische praktijken. Ook mogen wij een aantal grote (internationale) bedrijven tot onze vaste klantenkring rekenen.

Wij groeien hard en zijn daarom op zoek naar een nieuw talent in ons team van 9 collega’s. In onze ogen ben je een talent wanneer je:

·         minimaal MBO+ maar bij voorkeur HBO werk- en denkniveau hebt

·         beschikt over recente en ruime werkervaring als office assistent of secretaresse of receptioniste

·         een prettige en vrolijke telefoonstem hebt

·         zeer computervaardig bent (we werken met het Microsoft Office software- pakket en diverse CRM systemen waaronder Realworks)

·         de Nederlandse taal optimaal beheerst in woord en geschrift

·         daarnaast ook goed Engels spreekt en schrijft

·         een écht mensenmens bent, nieuwsgierig van aard en pragmatisch ingesteld

·         goed zelfstandig kunt werken binnen de kaders van een klein team

·         beschikt over een gezonde dosis lef en niet terugdeinst voor lastige gesprekken

·         gastvrijheid hoog in het vaandel draagt

·         het vermogen hebt om in de huid van een klant te kruipen om hem/haar als een ware ambassadeur optimaal te ondersteunen

·         na 50 telefoongesprekken op een dag nog steeds nèt zo vriendelijk en klantgericht bent als bij nummer één

 

De harde eisen op een rijtje (omdat dat wel zo helder is):

·         Beschikking over minimaal een afgeronde MBO+ opleiding

·         Ruime ervaring als (support/commercieel) medewerker/secretaresse (waarbij werkervaring bij een makelaarskantoor een grote pré is)

·         Uitstekend kunnen werken met de reguliere office programma’s.

·         Beschikbaarheid van minimaal 34 uur per week (wij werken 8,5 uur per dag) verdeeld over de 4 werkdagen: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag.

·         In het bezit van eigen vervoer (want het openbaar vervoer weet Opijnen nog niet echt te vinden)

 

We willen deze vacature zo snel mogelijk invullen. Ben je geïnteresseerd? Dan willen we graag jouw CV voorzien van een foto en een persoonlijke toelichting van je ontvangen.
 

(N.B. Wanneer je niet voldoet aan de bovengenoemde harde eisen, kunnen we jouw sollicitatie helaas niet in behandeling nemen)

Meer weten over ons leuke bedrijf? Volg (en like :-)) ons op  FacebookTwitter LinkedIn

 

 Key-Factor | innovatieve office support
Waaldijk 4 – U1 Opijnen
088 – 222 3700
www.key-factor.nl