Key-Factor vind je ook op: FacebookTwitter LinkedIn

Over Key-Factor

"iedere ondernemer een eigen secretaresse-op-afstand!"

De drijvende kracht achter Key-Factor is Josette Poels-Liberg, enthousiaste ondernemer en oud Hotello van de Hoge Hotelschool Maastricht.  Zij constateerde een groeiende behoefte aan praktische maar vooral ook betrókken office support voor MKB-ers, makelaars, paramedici en andere vakmensen. Maar dan wel betaalbaar! Daarom biedt Key-Factor slimme officesupport op afstand. Vakkundige en betrouwbare ondersteuning voor ondernemers, 45 uur per week beschikbaar en inzetbaar wanneer u het nodig heeft. U betaalt voor onze handling alleen wanneer wij ook daadwerkelijk voor u aan het werk zijn. Met ons team van 13 ervaren collega's zijn onze klanten verzekerd van ware ambassadeurs die bereikbaarheid in een nieuwe dimensie plaatsen!  

Met Key-Factor introduceert zij een werkwijze die Het Nieuwe Werken combineert met de zo belangrijke persoonlijke touch. Op budgetvriendelijke wijze passende ondersteuning bieden om ondernemers meer tijd te bieden voor hun eigen werk, daar draait het om! Josette: “ons vak is ongelófelijk boeiend en leuk. Onze toegevoegde waarde is het laten excelleren van anderen. Hoe mooi is dat?”

Josette is vakspecialist op het gebied van werkprocessen rondom klantcontact. Met haar uitgebreide kennis en passie voor het vak levert ze regematig bijdragen aan innovatieve veranderprocessen bij bedrijven en instellingen. U kunt haar volgen op Facebook en LinkedIn.

 

update 11 maart 2019: onderstaandse vacature is inmiddels vervuld!

Vacature Office Supporter / Virtueel Secretaresse 

Ben jij het ontbrekende puzzelstukje in onze organisatie?

Key-Factor is innovatieve specialist in hoogwaardige office support-op-afstand. Elke werkdag zijn wij in de weer om onze klanten van de beste kantoorondersteuning te voorzien die je maar kunt bedenken!

Onze 80 klanten zijn te verdelen in 4 categorieën, bij ons units genaamd. Op de unit Makelaardij zijn wij volwaardig assistent van meer dan 45 makelaars. Op de unit Corporate verzorgen we kundig de secretariaten voor verschillende managers en bedrijven en bij Customer Care zijn wij de professionele klantenservice voor verschillende webwinkels.

En tenslotte werken we op de unit Paramedici als vaardige praktijkassistente-op-afstand.  We beantwoorden de inkomende telefonie, verstrekken informatie aan bellers, lossen klachten op, boeken afspraken in, versturen mail en werken de database bij.  Daarbij werken wij altijd in het CRM van onze klant, dus je weet wat er speelt!

Wij werken met een kundig en vrolijk team van 13 collega’s vanuit ons kantoor in Opijnen, nabij Geldermalsen (A15) en Zaltbommel (A2).

Wij zijn op zoek naar twee nieuw talenten die ons team komen versterken. We hebben door groei van ons klantenbestand plaats op de unit Makelaardij en ook op de unit Paramedici/Corporate. In onze ogen ben je een talent wanneer je:

  • Ervaren bent als supporter, klantenservice medewerker, assistent of secretaresse
  • Het geweldig vindt om anderen verder te helpen met jouw kundige officesupport
  • Een ‘mensenmens’ bent, nieuwsgierig van aard en gastvrijheid hoog in het vaandel draagt
  • Communicatief zeer vaardig bent met een heldere en frisse telefoonstem
  • Humor hebt, praktisch van aard bent en je niet gek laat maken op een hectische werkdag
  • Na vijftig telefoongesprekken op een dag nog stééds vriendelijk en klantgericht bent
  • Vlot en handig bent met het werken op een computer en met diverse softwareprogramma’s
  • Ben je in opleiding of zelfs al gediplomeerd praktijk – of makelaarsassistente? (dan staan we helemáál te popelen om je te ontmoeten)

De harde functie-eisen op een rijtje (omdat dat wel zo helder is):

  • Je beschikt over minimaal een MBO-diploma (en bij voorkeur beschik je over HBO werk- en denkniveau en kun je dat aantonen vanuit jouw opleiding(en) of werkervaring)
  • Je kunt uitstekend overweg met MS Office en ervaring hebt met een CRM pakket
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en beheerst ook de Engelse taal
  • Je bent minimaal 3 maar liever nog 4 of 5 dagen per week beschikbaar (en in ieder geval op de maandag en de vrijdag)
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer (want het openbaar vervoer weet Opijnen nog niet echt te vinden)

Voldoe je niet aan bovengenoemde minimumeisen, vragen we je liever niet te reageren. Wij kunnen jouw sollicitatie dan niet in behandeling nemen.

Welke uitdaging ga je aan?

  • Je ondersteunt als volwaardige assistent meerdere klanten (van één unit) tegelijkertijd met telefoonaanname, mailbeheer, agendabeheer, aanmaken dossiers, informatieverstrekking en de uitvoer van diverse backofficetaken
  • Je bent vaak het eerste contact van de beller met de klant waar jij voor werkt. Dat is verantwoordelijk werk; jij bent immers het visistekaartje, mèt inhoud!
  • Je bent commercieel alert voor onze klanten door de eerstelijns vragen kundig te beantwoorden, klachten op te vangen en (mede) op te lossen, leads op te pakken

Werken bij Key-Factor betekent werken in een klein harmonieus team dat reuze fanatiek is in de professionele wijze waarop zij haar klanten op secretarieel, commercieel en administratief gebied ondersteund. Wij gaan daarbij geen uitdaging uit de weg. Spreekt dit je aan? Reageer dan snel en stuur je CV voorzien van je motivatiebrief naar josette.poels@key-factor.nl. Heb je vragen die je hier niet beantwoord vindt? Bel dan gerust met ons op 088 – 222 3700.

Meer weten over Key-Factor? Kijk op www.key-factor.nl . Volg (en like) ons op FacebookTwitter LinkedIn