E-commerce | Klantenservice-op-afstand

Welkom bij Key-Factor, uw eigen klantenservice-op-afstand! Wij staan elke werkdag klaar om alle vragen van uw (potentiële) kopers te beantwoorden. Om hen nèt dat zetje te geven om daadwerkelijk te gaan bestellen. We geven productuitleg en helpen waar nodig met de digitale bestelling. We managen op efficiënte wijze de eventuele retouren en terugbetalingen. Ook rekent u op ons voor het schakelen met uw fulfilment waar nodig. We staan ons mannetje, zelfs bij de lastigste klachten.

Standard of Procedures
Iedere webwinkel is anders georganiseerd. Dat weten wij als geen ander. In het persoonlijk opstartgesprek leggen wij samen met u de gewenste werkwijze vast. Zo weet iedereen precies wat er te doen staat. Tijdens periodieke evaluaties kijken we of de werkafspraken nog up to date zijn. En moet het deze week even anders? Geen punt, gewoon even uw eigen customer support bellen en hup, het is geregeld!

Onze klantenservice medewerkers zijn gastvrij, professioneel en ervaren. Wij kennen de dynamiek van e-tailing en zijn erop gebrand om voor u de beste conversie te realiseren!

Dus wanneer wij weer een mooie review voor uw webshop hebben gerealiseerd, hebben wij een grote glimlach op ons gezicht!

Wat wij graag voor u doen:

  • Snelle beantwoording van uw telefoontjes
  • Verstrekken van de juiste productinformatie
  • Hulp bieden bij bestellingen en retouren
  • Verwerken van retourbetalingen en kortingen
  • Klachtenmanagement
  • Directe verwerking in uw CMS én WMS
  • Goede conversies voor sales

Bekijk onze diensten

Neem contact met ons op

  • Laat uw gegevens achter en we nemen contact met u op!
× Kunnen wij u helpen?