Customer Care met een glimlach
Gegarandeerd bereikbaar via ieder gewenst kanaal.
Onze Customer Care in de praktijk
Jouw bedrijf groeit en de mailbox van de klantenservice loopt vol. De telefoons rinkelen en op social media verschijnen ongezellige berichten dat het lang duurt voordat men antwoord krijgt… alarm, dit gaat ten koste van de conversie!
Hoog tijd om het professioneler aan te pakken! Met onze klantenservice medewerkers loopt het voortaan op rolletjes. De telefoon wordt snel opgepakt, de vragen worden beantwoord zoals jij dat wil en alle twijfels bij prospects worden weggenomen. Nieuwe klant erbij, leuk! Wij werken in jouw CMS en CRM en waar nodig schakelen wij met externe partijen om jouw klanten te verrassen met onze service.
Wat we met plezier voor je doen:
Gegarandeerde bereikbaarheid
Wij nemen de telefoon razendsnel op! Mails beantwoorden wij dezelfde dag nog.
Efficiënte verwerking van klantvragen
Door middel van een strakke standard of procedure weten wij iedere vraag van jouw klant op de beste wijze te beantwoorden.
Multichannel klantcontact
Wij zijn niet alleen heel goed aan de telefoon, maar zijn ook zeer ervaren op mail, chat en met webcare.
Verzamelen van reviews
Hoe leuk is het om terug te lezen hoe blij jouw klant is met jou en en jouw service? Wij vragen actief om positieve reviews om andere potentiële klanten te overtuigen.
Meertalige klantenservice
Uiteraard bieden wij onze support in het Nederlands, maar ook in het Engels, Frans of Duits!
Schaalbare klantenservice
Wij begrijpen dat er allerlei factoren zijn die invloed hebben op het aanbod. We stemmen verwachte pieken met je af zodat je altijd bereikbaar bent.
Deze klanten vertrouwen ons
Super Customer Service al vanaf €330 per maand
Afhankelijk van de verwachte maandelijkse support, bieden wij een bundel aan die volledig past bij jouw situatie.
In een persoonlijk gesprek stemmen wij graag met je af hoeveel minuten support je per maand verwacht. Op basis daarvan bieden wij je een bundel aan die past bij die behoefte. Zo weet je waar je aan toe bent. Heb je méér support nodig dan er in je bundel past? Geen probleem! In jouw Key-Portal zie je jouw verbruik en als je er een keertje overheen gaat, betaal je dat deel bij. Heb je ons structureel vaker nodig? Wij nemen contact met je op zodat je altijd de voordeligste bundel hebt. Wel zo transparant.
Onboarding. Zo werkt het.
Kennismaken
Wij zijn van dichtbij. Tijdens ons bezoek leren wij je kennen, proeven wij de sfeer en brengen wij alle werkprocessen helder in kaart. Tijdens de intake vragen wij je het hemd van het lijf.
Werkafspraken
Wij hechten grote waarde aan kwaliteit. Daarom leggen wij alle werkafspraken zorgvuldig vast in een heldere standard of procedure. Dit protocol zorgt ervoor dat alle supporters op eenduidige wijze voor je werken.
Techniek
Wij werken met veilige systemen. Onze supporters verwerken alles direct in het hart van je bedrijf: je eigen systemen, agenda’s of mailboxen. Ook krijg je realtime inzage in de verwerkte support via onze Key-Portal.
Leren
Wij presteren graag uitmuntend. Daarom zijn onze supporters hoog opgeleid en altijd gastvrij. Jouw nieuwe team leert in het inwerktraject alle ins- en outs van jouw processen, zodat wij altijd persoonlijk en van dichtbij zijn.
Livegang
Wij zijn klaar voor de start. Nadat alles zorgvuldig is getest, komt het eerste contact, leuk! Je leest er alles over terug in de Key-Portal.
Evalueren
Wij leren van evalueren. Daarom blijven we met je in contact op gezette tijden, maar in het begin nét wat vaker. Aan het eind van de eerste dag bellen we met elkaar en geven we onze bevindingen door. Moet er nog iets aangepast worden? Geen probleem. We plannen daarna direct een nieuwe evaluatie, zodat onze support bij jou in beeld blijft.
Klaar om de volgende stap te maken?
Neem contact met ons op en wij helpen je snel verder!
Ringweistraat 2
4181 CM Waardenburg