Telefoonservice zonder kletspraat
De beste eerste indruk voor ieder bedrijf.
Onze Telefoonservice in de praktijk
Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken. Die tweede kans heb je met onze telefoonservice ook niet nodig!
Jouw telefoon gaat, maar je bent al in gesprek. Ai… klant gemist? Bij de voicemail haken te veel bellers af en inzet van een callcenter, waar men je niet eens kent, is niet professioneel genoeg. Je wil dat ieder telefoontje direct wordt opgenomen, door een vriendelijke assistente met verstand van zaken!

Wat we met plezier voor je doen:
Vlotte en kundige aanname
Professionele aanname van de telefoon voor de beste (eerste) indruk.
Eerstelijns informatie
Om jouw bellers zo snel mogelijk op de goede weg te helpen, verstrekken wij vooraf afgestemde informatie.
Doorverbinden naar de juiste persoon
Wij hebben in beeld wie de relevante personen zijn in jouw organisatie.
Terugbelverzoeken met inhoud
Contactpersoon niet bereikbaar? Geen probleem. Wij vragen uit waar het over gaat en laten een inhoudelijk terugbelverzoek achter.
Whatsappberichten bij spoed
Contactpersoon niet bereikbaar en het betreft spoed? Wij zorgen ervoor dat je in zo’n geval een appje krijgt.
Beloftecheck
Wij laten niet zomaar los. Daarom houden wij lopende cases actief bij en waar nodig herinneren we je eraan. Zo blijft het in beeld!
Deze klanten vertrouwen ons









Super Telefoonservice al vanaf €330 per maand
Afhankelijk van de verwachte maandelijkse support, bieden wij een bundel aan die volledig past bij jouw situatie.
In een persoonlijk gesprek stemmen wij graag met je af hoeveel minuten support je per maand verwacht. Op basis daarvan bieden wij je een bundel aan die past bij die behoefte. Zo weet je waar je aan toe bent. Heb je méér support nodig dan er in je bundel past? Geen probleem! In jouw Key-Portal zie je jouw verbruik en als je er een keertje overheen gaat, betaal je dat deel bij. Heb je ons structureel vaker nodig? Wij nemen contact met je op zodat je altijd de voordeligste bundel hebt. Wel zo transparant.
Onboarding. Zo werkt het.
Kennismaken
Wij zijn van dichtbij. Tijdens ons bezoek leren wij je kennen, proeven wij de sfeer en brengen wij alle werkprocessen helder in kaart. Tijdens de intake vragen wij je het hemd van het lijf.
Werkafspraken
Wij hechten grote waarde aan kwaliteit. Daarom leggen wij alle werkafspraken zorgvuldig vast in een heldere standard of procedure. Dit protocol zorgt ervoor dat alle supporters op eenduidige wijze voor je werken.
Techniek
Wij werken met veilige systemen. Onze supporters verwerken alles direct in het hart van je bedrijf: je eigen systemen, agenda’s of mailboxen. Ook krijg je realtime inzage in de verwerkte support via onze Key-Portal.
Leren
Wij presteren graag uitmuntend. Daarom zijn onze supporters hoog opgeleid en altijd gastvrij. Jouw nieuwe team leert in het inwerktraject alle ins- en outs van jouw processen, zodat wij altijd persoonlijk en van dichtbij zijn.
Livegang
Wij zijn klaar voor de start. Nadat alles zorgvuldig is getest, komt het eerste contact, leuk! Je leest er alles over terug in de Key-Portal.
Evalueren
Wij leren van evalueren. Daarom blijven we met je in contact op gezette tijden, maar in het begin nét wat vaker. Aan het eind van de eerste dag bellen we met elkaar en geven we onze bevindingen door. Moet er nog iets aangepast worden? Geen probleem. We plannen daarna direct een nieuwe evaluatie, zodat onze support bij jou in beeld blijft.

Klaar om de volgende stap te maken?
Neem contact met ons op en wij helpen je snel verder!
Ringweistraat 2
4181 CM Waardenburg