Module Customer Support

Uw webshop groeit en de mailbox van uw klantenservice loopt vol. De telefoons rinkelen en op social media verschijnen ongezellige berichten dat het lang duurt voordat men antwoord krijgt…alarm, dit gaat ten koste van de conversie! Customer Support

Hoog tijd om het professioneler aan te pakken. Met uw eigen klantenservicemedewerkers loopt het voortaan op rolletjes. Vragen worden direct beantwoord en twijfels worden weggenomen. Uw CMS en CRM zijn bijgewerkt en waar nodig schakelen we direct met uw fulfilment leverancier of vervoerder. Het resultaat? Méér verkopen en uw klanten méér tevreden!

De voordelen op een rij: Customer Support

  • Gegarandeerde bereikbaarheid van uw webwinkel
  • Efficiënte verwerking van klantvragen, orders en retouren
  • Multichannel klantcontact beheer
  • Uw eigen team van supportmedewerkers
  • Transparante kosten met het pay-per-minute systeem
  • Support in meerdere talen mogelijk

U bepaalt zelf voor welke communicatiekanalen u ons inzet:

Channel Telefonie
Alle telefoontjes kundig beantwoord en verwerkt

Channel Mail
Mailbeheer alle mail kundig beantwoord en verwerkt

Channel Social Media
Alle reacties op Facebook en Instagram kundig beantwoord en verwerkt

Channel New Media
Alle live chats en WhatsApp berichten kundig beantwoord en verwerkt

Bekijk in welke branches wij actief zijn

Neem contact met ons op

  • Laat uw gegevens achter en we nemen contact met u op!
× Kunnen wij u helpen?