Module Webwinkel Support

E-commerce is in deze anderhalve-meter maatschappij méér dan ooit relevant. Er wordt immers steeds meer online gekocht. Daarmee stijgt ook het belang van een efficiënte klantenservice achter de webwinkel. Zorg dat klanten direct een kundig antwoord krijgen op hun vragen en adequaat geholpen worden bij klachten waardoor de conversie aanzienlijk zal stijgen. Laten we je daarom helpen met onze webwinkel support!

Hoog tijd dus voor een slimme en betaalbare oplossing

Key-Factor werkt al 9 jaar als de persoonlijke klantenservice voor vele webwinkels. Nationaal en internationaal. Onze supporters staan jouw klanten kundig en altijd gastvrij te woord. We beantwoorden vragen en pakken klachten en leads op. Ook verwerken we mails, orders en retouren. Omdat we rechtstreeks in jouw CMS werken, blijft jouw data steeds op de juiste plek volkomen up-to-date.

Het resultaat? Minder stress, méér verkopen en ook méér tevreden klanten!

Is dit duur en ingewikkeld? Nee, want:

  • Snelle opstart
  • Telefoon doorschakelen naar onze VoIP-centrale
  • FAQ, werkwijze en gespreksprotocol delen
  • Onze supporters werken direct mee in jouw klantenservice
  • Je blijft altijd up-to-date over onze support via onze Key-Factor app
  • Pay as you go; al vanaf € 0,95 per minuut

Daarnaast bepaal je zelf voor welke communicatiekanalen je ons inzet:

Channel Telefonie
Nu speciale actie vanaf € 295,-

Channel Mail/CRM
Nu speciale actie vanaf € 225,-

Channel Social Media
Nu speciale actie vanaf € 95,-

Channel WhatsApp
Nu speciale actie vanaf € 225,-

Channel Webchat
Nu speciale actie vanaf € 250,-

Bekijk in welke branches wij actief zijn

Neem contact met ons op

  • Laat uw gegevens achter en we nemen contact met u op!
× Kunnen wij u helpen?