Module Webwinkel Support

E-commerce is in deze anderhalve-meter maatschappij méér dan ooit relevant. Er wordt immers steeds meer online gekocht. Daarmee stijgt ook het belang van een efficiënte klantenservice achter de webwinkel. Zorg dat klanten direct een kundig antwoord krijgen op hun vragen en adequaat geholpen worden bij klachten waardoor de conversie aanzienlijk zal stijgen. Laten we je daarom helpen met onze webwinkel support!

Hoog tijd dus voor een slimme en betaalbare oplossing
Key-Factor werkt al 8 jaar als de persoonlijke klantenservice voor vele webwinkels. Nationaal en internationaal. Onze supporters staan jouw klanten kundig en altijd gastvrij te woord. We beantwoorden vragen en pakken klachten en leads op. Ook verwerken we mails, orders en retouren. Omdat we rechtstreeks in jouw CMS werken, wordt jouw data steeds op de juiste plek volkomen up-to-date gehouden.

Het resultaat? Minder stress, méér verkopen en ook méér tevreden klanten!

Is dit duur en ingewikkeld? Nee, want:

  • Snelle opstart
  • Telefoon doorschakelen naar onze VoIP-centrale
  • FAQ, werkwijze en gespreksprotocol delen
  • Onze supporters werken direct mee in jouw klantenservice
  • Up-to-date over de support op cases met onze Key-Factor app
  • Transparante kosten en pay-per-minute
  • Webwinkel Support ook mogelijk in het Engels en Frans

Daarnaast bepaal je zelf voor welke communicatiekanalen je ons inzet:

Channel Telefonie
Alle telefoontjes kundig en beantwoord en verwerkt
Nu speciale actie vanaf € 195,-

Channel Mail
Mailbeheer alle mail kundig beantwoord en verwerkt
Nu speciale actie vanaf € 250,-

Channel Social Media
Alle reacties op Facebook en Instagram kundig beantwoord en verwerkt
Nu speciale actie vanaf € 195,-

Channel New Media
Alle live chats en WhatsApp berichten kundig beantwoord en verwerkt
Nu speciale actie vanaf € 250,-

Bekijk in welke branches wij actief zijn

Neem contact met ons op

  • Laat uw gegevens achter en we nemen contact met u op!
× Kunnen wij u helpen?