Praktijk & Salon assistentie
Efficiënt en schaalbaar achter iedere virtuele balie.
Onze Praktijk & Salon assistentie in de praktijk
Wij starten de ochtend op door jouw agenda te checken: hebben cliënten voor openingstijd afgebeld? Hoe staat het met de wachtlijst? Is er een extra klus binnengekomen die we met voorrang op moeten pakken?
Wij nemen gedurende de dag de telefoon aan zoals je van ons mag verwachten: gastvrij, professioneel en ervaren. Wij kennen de dynamiek van jouw vak en zorgen voor een efficiënte vulling van de agenda. En geen zorgen: wij weten precies hoe het zit met vergoedingen en werken moeiteloos in jouw Crossuite, Salonized of PatiëntCRM.
Wat we met plezier voor je doen:
Snelle telefoon aanname
Jouw cliënt wil immers snel geholpen worden.
Efficiënt agendabeheer
Wij snappen als geen ander dat jouw tijd waardevol is.
Aanmaak van dossiers
Zodat jij je kunt richten op jouw cliënt.
Wachtlijstbeheer
We verliezen niemand uit het oog en handelen proactief.
Voorlichting aan nieuwe cliënten
Zodat zij weten wat ze kunnen verwachten van de behandeling en de kosten.
Schaalbare assistentie
Wij zijn er altijd voor je. Moet er met spoed iets gebeuren? Doen we!
Deze klanten vertrouwen ons
Super Assistentie Service al vanaf €330 per maand
Afhankelijk van de verwachte maandelijkse support, bieden wij een bundel aan die volledig past bij jouw situatie.
In een persoonlijk gesprek stemmen wij graag met je af hoeveel minuten support je per maand verwacht. Op basis daarvan bieden wij je een bundel aan die past bij die behoefte. Zo weet je waar je aan toe bent. Heb je méér support nodig dan er in je bundel past? Geen probleem! In jouw Key-Portal zie je jouw verbruik en als je er een keertje overheen gaat, betaal je dat deel bij. Heb je ons structureel vaker nodig? Wij nemen contact met je op zodat je altijd de voordeligste bundel hebt. Wel zo transparant.
Onboarding. Zo werkt het.
Kennismaken
Wij zijn van dichtbij. Tijdens ons bezoek leren wij je kennen, proeven wij de sfeer en brengen wij alle werkprocessen helder in kaart. Tijdens de intake vragen wij je het hemd van het lijf.
Werkafspraken
Wij hechten grote waarde aan kwaliteit. Daarom leggen wij alle werkafspraken zorgvuldig vast in een heldere standard of procedure. Dit protocol zorgt ervoor dat alle supporters op eenduidige wijze voor je werken.
Techniek
Wij werken met veilige systemen. Onze supporters verwerken alles direct in het hart van je bedrijf: je eigen systemen, agenda’s of mailboxen. Ook krijg je realtime inzage in de verwerkte support via onze Key-Portal.
Leren
Wij presteren graag uitmuntend. Daarom zijn onze supporters hoog opgeleid en altijd gastvrij. Jouw nieuwe team leert in het inwerktraject alle ins- en outs van jouw processen, zodat wij altijd persoonlijk en van dichtbij zijn.
Livegang
Wij zijn klaar voor de start. Nadat alles zorgvuldig is getest, komt het eerste contact, leuk! Je leest er alles over terug in de Key-Portal.
Evalueren
Wij leren van evalueren. Daarom blijven we met je in contact op gezette tijden, maar in het begin nét wat vaker. Aan het eind van de eerste dag bellen we met elkaar en geven we onze bevindingen door. Moet er nog iets aangepast worden? Geen probleem. We plannen daarna direct een nieuwe evaluatie, zodat onze support bij jou in beeld blijft.
Klaar om de volgende stap te maken?
Neem contact met ons op en wij helpen je snel verder!
Ringweistraat 2
4181 CM Waardenburg